Február utolsó napján indul a Legyen ön is milliomos az RTL Klubon

Enyhén szólva nem vagyok Vágó István"
Február utolsó napján indul a Legyen ön is milliomos! az RTL Klubon, a Story TV-n ügyködő Vágó István és az MTV-re igazolt Fábry Sándor után ezúttal Friderikusz Sándorral, aki sokáig perben volt az RTL Klubbal. A showman elmondta, azért vállalta a kvízt Kolosi Péter felkérésére, mert megnyugtatták, hogy nem kell olyannak lennie, mint elődei, adhatja saját magát. Friderikusszal indul az RTL régi kvíze, heti egyszer lesz képernyőn, főműsoridőben - közölték a csatorna tavaszindító sajtótájékoztatóján. "Az elején a Legyen ön is milliomos! egy kicsit se izgatta a fantáziámat, annyira, hogy nem is néztem, őszintén szólva. Nem nagyon vagyok az ilyen játékoknak a híve, de Kolosi Péter (az RTL Klub programigazgatója - a szerk.) nagyon jól tálalta. Más miatt találkoztunk, amikor felvetette, hogy mi lenne, ha elvállalnám. Azt hittem, hogy tréfálkozik, és olyan nagyon nem is reagáltam rá. Utána gondolkodtam két napot, és arra jutottam, miután néhány ehhez értő barátom meggyőzött, hogy ha csinálhatom teljesen másképp, mint az általam nagyra értékelt és igencsak tisztelt elődöm, Vágó István, akkor belevágok. Ha viszont a formátum miatt ugyanúgy kell vezetni a műsort, akkor én azt nem nagyon tudom, mert enyhén szólva nem vagyok Vágó István" - magyarázta, hozzátéve, hogy Egri Jánost tartja a legjobbnak ebben a szakmában, nagyon bírta fanyar humorát.
"Mindig magam hoztam létre a produkciókat, ez az első alkalom, hogy beálltam egy olyan műsorba, ami készen van. A programigazgató kérte tőlem nagyon finoman, hogy próbáljak integrálódni, és én minden erőmet összeszedtem. Egy balhé nincs, egy hangos szó sem... ezek annyira tudnak dolgozni!" - dicsérte udvariasan a stábot. A sajtótájékoztatón elmondta, hogy nincs még teljes benyomása az RTL-től, mert csak egy napja forgat, kedden ment először végig a székházon. "Egy emelet az enyém, mégiscsak kifizettem 104 millió forintot" - tette hozzá humorizálva, visszautalva a korábbi perre, amelyet elvesztett, mert nem adta át a Meglepő és mulatságos című műsor kazettáját még 1999-ben. "Más lesz a műsor, ez a lényeg. Én kevésbé tartottam be azokat a kereteket, amelyeket szoktak. Én jól érzem magam benne, és csak annyit kérek az újságíróktól, hogy három-négy adást nézzenek meg, mielőtt lehúzzák, legyenek kicsit türelemmel, ahogyan a világ civilizáltabb felén szokták" - mondta.
Friderikusz műsora heti egyszer lesz képernyőn, hétköznap, a Barátok közt utáni műsorsávban. Tavasszal az RTL-en lesz látható, ősszel pedig átköltözhet az RTL2-re - már ha elindul addig az egy éve tervezgetett csatorna.