Legyen ön is milliomos - Lelkiismeret-furdalása van Vágó Istvánnak

Március végén indul a Story4 csatornán Vágó István saját fejlesztésű kvíze, az ÁtVágó. Kicsit kellemetlenül érzi magát, mert hitegette az RTL-t, hogy elvállalja a Legyen ön is milliomos-t, de végül elcsábult, mert a Sanoma rábólintott saját fejlesztésű kvízére. Vágó már az RTL-en is akart saját formátumot vinni, de hiába tárgyalt erről évekig, a csatorna rizikósnak ítélte. Később a TV2-n is próbálkozott, bízva abban, hogy a Párbaj után lehet saját fejlesztésű műsora - mindhiába. A Story4 végül megadta a lehetőséget, ennek az volt az ára, hogy le kellett mondania a Legyen ön is Milliomos-ról.
Az egy hónap múlva rajtoló műsorban több műveltségi vetélkedőt próbál kombinálni: három fejezetből álló játék lesz, az elején villámkérdésekkel. Ezek még viszonylag könnyebbek lesznek. "A műsor elején így választunk majd ki három játékosból kettőt. A második játékrészben, ahol már csak ketten vannak, szintén villámkérdések jönnek, csakhogy lesz a kérdések között egy felderítendő kapcsolat. Aki az összefüggést elsőként felismeri, az megy a harmadik fordulóba, ahol már lesz idő és mód egy-egy kérdéssel behatóbban foglalkozni. Ez lesz a műsor 'átvágó' része, ami egy picit hasonlítani fog a Legyen ön is Milliomos-ra. Ekkor a játékosnak mindössze annyit kell eldöntenie, hogy amit hall, igaz vagy nem, és a döntését a saját pénzét kockáztatva kell megtámogatnia. A tétek pedig egyre csak emelkednek" - nyilatkozta a Story4-nek. A Legyen ön is milliomos miatt lelkiismeret-furdalása van. "Én az RTL-nél kifejezetten ráutaló magatartást tanúsítottam, hogy ha továbbra is náluk lesz a Milliomos, akkor együtt fogok velük működni, de aztán elcsábultam a saját műsorom felé. Meg kell azonban jegyeznem, hogy Friderikusz remek választás volt, biztos vagyok benne, hogy másként fogja csinálni. Nyilvánvalóan olyasmit tud, amit én nem, de zárójelben hozzáteszem, hogy biztosan én is tudok olyat, amit ő nem. Alig hiszem, hogy azt a fajta feldolgozását fogja alkalmazni a kérdéseknek, amit én. Ez persze nem baj, lehet, hogy az övé szórakoztatóbb lesz, viszont az enyém valószínűleg informatívabb volt" - magyarázta.
Vágó István egy régi, de érdekes sztorit is előhúzott: "Elárulok valamit, ezt még soha nem mondtam senkinek. Amikor a Milliomos-t csináltam az RTL-en, a TV2 ránk indította Jakupcsekkel a majdnem teljesen azonos arculatú Multimilliomos-t, a miénktől eltérő időpontban. Ragaszkodtam hozzá, hogy egymással szemben menjünk. Azt mondtam, teremtsünk olyan helyzetet, hogy a néző dönthessen. Gyakorlatilag így lett a Milliomos napi műsor, mert a konkurencia is naponta adta a másikat. Sokan döntöttek mellettem. Ahogyan természetesen maradtak azért a Gabi által vezetett műsor mellett is" - emlékezett.